Een greep uit jouw takkenpakket
Je bent de warme, vriendelijke en enthousiaste persoon die het eerste contact heeft met de patiënt en familie bij een aanmelding op onze dienst spoedgevallen. Jouw respectvolle attitude vormt het gezicht van ons ziekenhuis en jouw professionaliteit vertaalt zich in volgende taken:
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze patiënten en familie en je staat mee in voor een warm, vriendelijk en ontzorgend onthaal.
- Je staat in voor een discrete en zorgvuldige behandeling van de administratieve gegevens zodat voor alle bevoegde partijen de informatie permanent beschikbaar is waardoor de continuïteit van de zorgverlening gewaarborgd wordt.
- Je zorgt voor een zo optimaal mogelijke bed toewijzing (patiënt- en artsvriendelijk, administratief-financieel verantwoord én met de juiste zorgcompetenties).
- Als duidelijk en efficiënt communicator ben je een cruciale schakel voor een vlotte samenwerking tussen de spoedartsen, verpleegkundigen en andere afdelingen in het belang van een effectieve zorgverlening.
- Je verwerkt de vervoersaanvragen volgens de noden en behoeften van de patiënt.
- Je voert administratieve taken eigen aan de dienst uit, zoals postverwerking, dossieropvolging, ….
Jouw werkuren zijn van 9uur tot 19uur. Je werkt (1 weekend op 2) op zaterdag, zon- en feestdagen.
Wie ben jij?
- Je bent minimum in het bezit van een diploma van hoger algemeen secundair onderwijs.
- Je beschikt over een gezonde dosis inlevingsvermogen en je hebt een basiskennis medische terminologie of de interesse en motivatie om jou die zo snel mogelijk eigen te maken.
- Je bent sterk in schriftelijke communicatie en beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden: je bent vlot in de omgang zowel naar collega’s, artsen als patiënten.
- Je bent mensgericht, betrouwbaar, flexibel, nauwkeurig en toont zin voor initiatief.
- Je kan in stressvolle situaties het hoofd koel houden en zaken afhandelen volgens prioriteit.
- Je kan overweg met de algemene computerpakketten (o.a. MS Office).
- Als echte multitasker kan je omgaan met diverse taken terzelfdertijd.
- Je bent discreet en hecht veel belang aan de privacy van de patiënten.
In het ziekenhuis integreren we de waarden van de KOERS in alles wat we doen. We zijn dan ook op zoek naar mensen die zich herkennen in onze waarden:
- Kwaliteit: je streeft naar de hoogste standaarden in dienstverlening zodat onze patiënten de beste zorg ontvangen.
- Openheid: transparante en eerlijke communicatie zijn voor jou essentieel.
- Efficiëntie: je houdt ervan om gestructureerd en planmatig te werken.
- Respect: respectvol omgaan met elkaar is voor jou vanzelfsprekend.
- Samenwerken is jouw levensmotto.
Waarom je bij ons op koers blijft
Praktisch:
- Een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.
- Verloning volgens de ziekenhuisbarema’s (PC 330.01) en overname van nuttige anciënniteit.
- Je werkt 1 weekend op 2
- Eindejaarspremie.
- Toeslagen voor onregelmatige prestaties (bv. avonddienst, weekend, …).
- Fietsvergoeding, tussenkomst woon-werkverkeer, gratis treinabonnement voor pendelaars.
Extralegale voordelen:
- Maaltijdcheques.
- Fietslease
- Gratis hospitalisatieverzekering (en voordelig tarief voor gezinsleden).
- Groepsverzekering.
- Lekkere maaltijden in de cafetaria aan verlaagd personeelstarief.
- Toegang tot de voordelenwebsite Benefits at Work.
- Korting bij vakantiekampen.
- Geschenkcheque bij huwelijk, wettelijk samenwonen en geboorte of adoptie.
Vakantie:
- 20 wettelijke verlofdagen.
- 4 extra cao-dagen.
- Reglementaire verletdag van 11 juli.
- Een extra verlofdag per maand vanaf een bepaalde leeftijdscategorie .
Wij investeren in jou:
- Op jouw eerste werkdag verwelkomen we jou graag voor een algemene introductie en kennismaking.
- Om nieuwe medewerkers volledig onder te dompelen in het verhaal van AZ Oudenaarde, organiseren we maandelijks een onthaaldag.
- We bieden jou de kans om zowel intern als extern opleidingen te volgen.
Heb je een vraag?
Jouw kandidatuur (curriculum vitae + motivatie) kan ingediend worden via het online sollicitatieformulier tot en met 07/12/2025.
Bijkomende inlichtingen kan je verkrijgen bij Kelly Wanzeele, zorgmanager, op het nummer 055 33 66 51.
Over deze vacature
Contactpersoon
Vragen over deze vacature? Aarzel niet en stel ze vandaag nog aan:
