Een greep uit jouw takkenpakket
Als Medewerker Facturatie ondersteun je de dienst facturatie bij het correct verwerken van artsenprestaties en algemene kosten. Je verwerkt gegevens in onze tarificatie- en facturatieprogramma’s zodat facturen nauwkeurig en tijdig kunnen worden opgemaakt. Je bent een belangrijke schakel in het verzekeren van een correcte administratie en een vlotte klantenservice.
Administratie
- Ingeven van artsenprestaties en algemene kosten op het correcte dossiernummer.
- Opstellen en opvolgen van revadossiers en vergunningen.
- Verwerken van artsenprestaties die een forfait genereren bij dagopnames.
- Behandelen interne en externe telefonie & behandelen mails
Opvolging en controle
- Controleren van artsengegevens en accreditatieperiodes.
- Aanspreken van artsen bij ontbrekende prestaties en dossiers blokkeren of deblokkeren.
- Foutenlijsten nakijken en gegevens corrigeren.
- Prestaties controleren in meddos aan de hand van laruslijsten en fouten corrigeren.
Facturatie en verwerking van documenten
- Digitale ereloonlijsten naar artsen versturen.
- Benodigde documenten opsturen naar landsbonden en verzekeringen.
- Interne oplegfacturen sorteren en verwerken.
- Oplegfacturen van patiënten verwerken, rekening houdend met hun situatie (bv. buitenlanders, patiënten zonder mutualiteit).
- Herfacturaties uitvoeren
- Gans het facturatieproces ondersteunen
Wie ben jij?
- Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs.
- Je hebt een eerste werkervaring in een administratieve fucntie of je bent bereid om je snel in te werken.
- Je spreekt en schrijft correct Nederlands. Kennis van het Frans is een pluspunt.
- Je bent gemotiveerd, flexibel en stressbestendig
In het ziekenhuis integreren we de waarden van de KOERS in alles wat we doen. We zijn dan ook op zoek naar mensen die zich herkennen in onze waarden:
- Kwaliteit: Je zorgt er voor dat patiënten en bezoekers op een correcte en kwalitatieve manier geholpen en ondersteund worden.
- Openheid: transparante en eerlijke communicatie zijn voor jou essentieel. Je bent uiteraard het aanspreekpunt ter plaatse.
- Efficiëntie: Je bent iemand die goed kan omgaan met stress en werkdruk.
- Respect: Je bent discreet en respecteert het beroepsgeheim en de privacy van de patiënten.
- Samenwerken: Je werkt graag in teamverband, maar kan ook zelfstandig werken.
Waarom je bij ons op koers blijft
Praktisch
- Een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur, voltijds.
- Verloning volgens de ziekenhuisbarema’s (PC 330.01), en overname van nuttige anciënniteit.
- Eindejaarspremie.
- Fietsvergoeding, tussenkomst woon-werkverkeer, gratis treinabonnement voor pendelaars (vlotte bereikbaarheid met openbaar vervoer, de wagen en de fiets)
Extra legale voordelen
- Maaltijdcheques
- fietslease
- Gratis hospitalisatieverzekering (en voordelig tarief voor gezinsleden)
- Groepsverzekering
- Lekkere maaltijden in de cafetaria aan verlaagd personeelstarief
- Toegang tot de voordelenwebsite Benefits at Work
- Korting bij vakantiekampen
- Geschenkcheque bij huwelijk, wettelijk samenwonen en geboorte of adoptie
Vakantie
- 20 wettelijke verlofdagen
- 4 extra cao-dagen
- Reglementaire verletdag van 11 juli
- Een extra verlofdag per maand vanaf een bepaalde leeftijdscategorie
Wij investeren in jou:
- Op jouw eerste werkdag verwelkomen we jou graag voor een algemene introductie en kennismaking.
- Om nieuwe medewerkers volledig onder te dompelen in het verhaal van AZ Oudenaarde, organiseren we maandelijks een onthaaldag.
- We bieden jou de kans om zowel intern als extern opleidingen te volgen.
Heb je een vraag?
Jouw kandidatuur (curriculum vitae + motivatie) kan ingediend worden via het online sollicitatieformulier tot en met 17/10/2025. Voor bijkomende inlichtingen kan je terecht bij Katia Dewyn op 055 33 66 87.
Over deze vacature
Contactpersoon
Vragen over deze vacature? Aarzel niet en stel ze vandaag nog aan: