JOUW FUNCTIE
Je volgt het Budget Financiële Middelen (BFM) en overige subsidies nauwgezet op. Samen met de financieel en administratief directeur bereid je herzieningsdossiers voor en verdedig je deze bij de FOD Volksgezondheid.
Je werkt mee aan de opmaak van investerings- en exploitatiebegrotingen en ondersteunt bij de implementatie, het beheer en de evaluatie van de budgetcyclus.
Je bent verantwoordelijk voor de analytische boekhouding en voert diepgaande analyses uit. Je valideert op kwartaalbasis de kernactiviteit (zoals ligdagen, opnames en ligduren per deelactiviteit), analyseert deze gegevens en bereidt de rapportering voor.
Je biedt ondersteuning bij het opstellen van beleidsinformatie over het ziekenhuis en het netwerk, onder andere in het kader van zorgstrategische plannen.
Je voert ad hoc analyses uit op vraag van de financieel en administratief directeur en de hoofdarts, met als doel de bedrijfsvoering te optimaliseren.
Je neemt actief deel aan interne overleg- en besluitvormingsorganen waarin je als beleidsmedewerker bent aangeduid.
Je stuurt de cel medische registratie operationeel aan en bewaakt de kwaliteit van de aangeleverde gegevens.
WIE BEN JIJ?
- Je beschikt over een masterdiploma in een financiële en/of economische richting.
- Je hebt een grondige kennis van analytische en algemene (ziekenhuis)boekhouding.
- Je hebt bij voorkeur een goed inzicht in de financiële stromen en operationele processen binnen een ziekenhuis.
- Je bent vlot met PC-toepassingen en werkt nauwkeurig en gestructureerd.
- Ervaring in een zorgomgeving, binnen een financiële dienst of cel beleidsinformatie, is een meerwaarde.
- Je bent analytisch sterk, werkt zelfstandig en communiceert helder.
- Je bent een teamspeler die ook verantwoordelijkheid opneemt in overlegstructuren.
ONS AANBOD VOOR JOU
- Een voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.
- Een marktconforme en aantrekkelijke bezoldiging.
- Overname van relevante anciënniteit.
- Fiets- en stapvergoeding, tussenkomst woon-werkverkeer, gratis treinabonnement voor pendelaars.
Extralegale voordelen
- Maaltijdcheques van €6 per gewerkte dag.
- Fietslease.
- Hospitalisatieverzekering.
- Groepsverzekering.
- Lekkere, gezonde maaltijden in de cafetaria aan voordelig tarief.
Vakantie
- 20 wettelijke verlofdagen.
- 4 extra cao-dagen.
- 1 bijkomende verlofdag op 11 juli.
Wij investeren in jou
- Ruime opleidingsmogelijkheden, zowel intern als extern.
- Een jonge, constructieve no-nonsense cultuur waarin initiatief en samenwerking centraal staan.
De kandidaturen (curriculum vitae + motivatie) kunnen worden ingediend tot uiterlijk 19 oktober 2025 via onze website. Gebruik hiervoor ons online sollicitatieformulier.
Bijkomende inlichtingen kunnen verkregen worden bij de heer Paul Strybol, financieel en administratief directeur, T 055 33 66 80, E Paul.Strybol@azoudenaarde.be
Over deze vacature
Contactpersoon
Vragen over deze vacature? Aarzel niet en stel ze vandaag nog aan:
