AZ Oudenaarde is een ziekenhuis met een brede waaier aan medische, verpleegkundige en paramedische diensten. Fiets je mee met ons? Samen rijden we onze KOERS!
EEN GREEP UIT JOUW TAKENPAKKET
De dienstverlening van de technische dienst omvat zowel het preventief als curatief technisch onderhoud alsook de coördinatie van herstellingen en kleine aanpassingswerken van gebouwen en installaties. Onze dienst wordt geconfronteerd met technische problemen van diverse aard in domeinen zoals elektriciteit, klimatologisch, sanitair en gebouw. Werkopdrachten kunnen te maken hebben met apparatuur en alle technische installaties van het gebouw, haar infrastructuur en nutsvoorzieningen.
Activiteiten en kerntaken
- Onderhoud, instellingen en storingen verhelpen van aan technische installaties, nutsvoorzieningen, machines en infrastructuur (gelijkstroomsturingen, frequentieregelingen, etc.).
- Fouten oplossen in elektrische netten, verdeelkasten, elektrische schakelkasten en het elektrisch gedeelte van installaties.
- Bewaking en controle van technische apparatuur/installaties het gebouwbeheersysteem, branddetectiecentrale, oproepsystemen, toegangscontrole, laagspanningsverdeling.
- Signaleren van gebreken of noodzakelijke herstellingen.
- Beantwoorden van meldingen van personeel, en technische bijstand geven.
- Uitvoeren van dringende interventies.
- Opvolgen werkzaamheden van externe firma's.
- Wacht permanentie in het kader van continue werking van het ziekenhuis (na inloopperiode van 1 jaar).
WIE BEN JIJ?
Kennis en minimale werkervaring
- Je hebt een TSO diploma (voormalig A2) binnen elektro, mechanica, HVAC of aanverwante technieken of je bent gelijkwaardig door ervaring.
- Je bent in het bezit van een geldig BA5 attest of bereid deze op korte termijn te behalen.
- Je hebt kennis van de veiligheidsvoorschriften.
- Kennis van risico’s van elektriciteit en weten hoe hiermee om te gaan, is een vereiste.
In het ziekenhuis integreren we de waarden van de KOERS in alles wat we doen. We zijn dan ook op zoek naar mensen die zich herkennen in onze waarden:
- Kwaliteit: je hebt oog voor details en stelt kwaliteit voorop in elk aspect van jouw functie.
- Openheid: transparante en eerlijke communicatie zijn voor jou essentieel.
- Efficiëntie: Je bent iemand die actie onderneemt om geschikte oplossingen te bieden en staat open om nieuwe technieken aan te leren.
- Respect: Je straalt een positieve houding uit t.o.v. collega’s en patiënten en draagt op deze wijze bij aan de positieve uitstraling van het ziekenhuis.
- Samenwerken: Je kan zowel zelfstandig als in een team werken en bent collegiaal ingesteld. Je maakt op termijn deel uit van de wachtregeling en kan in dit kader flexibel en zelfstandig ingezet worden.
WAAROM JIJ BIJ ONS OP KOERS BLIJFT
Praktisch
- Een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur 100% / of 80%.
- Verloning volgens de ziekenhuisbarema’s (PC 330.01) en overname van nuttige anciënniteit
- Eindejaarspremie
- Toeslagen voor onregelmatige prestaties (bv. wachtdienst)
- Fietslease
- Fietsvergoeding, tussenkomst woon-werkverkeer, gratis treinabonnement voor pendelaars (vlotte bereikbaarheid met openbaar vervoer, de wagen en de fiets)
Extra legale voordelen
- Maaltijdcheques
- Gratis hospitalisatieverzekering (en voordelig tarief voor gezinsleden)
- Groepsverzekering
- Lekkere maaltijden in de cafetaria aan verlaagd personeelstarief
- Toegang tot de voordelenwebsite Benefits at Work
- Korting bij vakantiekampen
- Geschenkcheque bij huwelijk, wettelijk samenwonen en geboorte of adoptie
Vakantie
- 20 wettelijke verlofdagen
- 4 extra cao-dagen
- Reglementaire verletdag van 11 juli
- Een extra verlofdag per maand vanaf een bepaalde leeftijdscategorie
Wij investeren in jou:
- Op jouw eerste werkdag verwelkomen we jou graag voor een algemene introductie en kennismaking.
- Om nieuwe medewerkers volledig onder te dompelen in het verhaal van AZ Oudenaarde, organiseren we maandelijks een onthaaldag.
- We bieden jou de kans om zowel intern als extern opleidingen te volgen.
Heb je een vraag?
Jouw kandidatuur (curriculum vitae + motivatie) kan ingediend worden via het online sollicitatieformulier. Voor bijkomende inlichtingen kan je terecht bij Mr. David Simaeys (Projectmanager gebouwen en technieken) op 055 33 66 77.
Over deze vacature
Contactpersoon
Vragen over deze vacature? Aarzel niet en stel ze vandaag nog aan:
