Een greep uit jouw takenpakket
Wil jij samen met jouw collega’s ervoor zorgen dat het ziekenhuis beschikt over een goedwerkende IT-infrastructuur?
Wil jij je verdiepen in de IT-wereld van een ziekenhuis en zo daadwerkelijk een verschil maken?
Wil jij actief meewerken aan een aantal uitdagende projecten zoals de vernieuwing van alle infrastructuur, de uitbouw van een deployment-architectuur, de uitrol van M365 in het ziekenhuis, de vernieuwing van administratieve en medische applicaties, enz.?
Leg jij graag contacten met collega’s om tot oplossingen te komen?
Neem jij graag een coördinerende rol op bij het uitwerken van projecten?
Ben je bereid om, na een inwerkperiode, mee te functioneren in een betaalde wachtdienstregeling?
Heb jij minimum 10 jaar ervaring als systeembeheerder?
Wil jij als je dit leest direct meefietsen in ons peloton? Laten we dan samen de koers rijden!
Wie jij bent
Opleidingsniveau:
- Bachelor of Master in een IT gerelateerde opleiding of gelijkgesteld door ervaring
Kennis en minimale werkervaring:
- Minimaal 10 jaar werkervaring als systeembeheerder
- Goede kennis van Windows Server, basiskennis Linux OS’en
- Goede kennis van Active Directory/Entra
- Goede kennis van Exchange
- Kennis van gangbare beheers- en backupsoftware: VMware, Veeam, …
- Kennis van firewallbeheer
- Kennis PowerShell
- Uitgebreide ervaring met M365
- Vertrouwdheid met de hedendaagse security-uitdagingen
In het ziekenhuis integreren we de waarden van de KOERS in alles wat we doen. We zijn dan ook op zoek naar mensen die zich herkennen in onze waarden:
- Kwaliteit: je streeft naar de hoogste standaarden in dienstverlening zodat onze patiënten de beste zorg ontvangen.
- Openheid: transparante en eerlijke communicatie zijn voor jou essentieel.
- Efficiëntie: je houdt ervan om gestructureerd en planmatig te werken.
- Respect: respectvol omgaan met elkaar is voor jou vanzelfsprekend.
- Samenwerken is jouw levensmotto.
Waarom je bij ons op koers blijft
Voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.
On the job training
- Er is een opleidingstraject voorzien die je helpt om stap voor stap te groeien in je functie.
- Er zijn regelmatige coaching-gesprekken voorzien met je diensthoofd.
- Naast dit inwerkingstraject zijn er ook heel wat mogelijkheden om externe vormingen of opleidingen te volgen.
Aantrekkelijke verloning
- Verloning volgens de ziekenhuisbarema’s (PC 330.01), en overname van nuttige anciënniteit
- Eindejaarspremie
- Toeslagen voor onregelmatige prestaties (bv. avonddienst, weekend, …)
- Fietsvergoeding, woon-werkverkeer, gratis treinabonnement voor pendelaars (vlotte bereikbaarheid met openbaar vervoer, de wagen en de fiets)
Extra legale voordelen
- Maaltijdcheques
- fietslease
- Gratis hospitalisatieverzekering vanaf de 7de maand in dienst (en voordelig tarief voor gezinsleden)
- Groepsverzekering
- Kortingen bij diverse handelaars
- Korting bij vakantiekampen
- Geschenkcheque bij huwelijk, wettelijk samenwonen en geboorte of adoptie
Vakantie
- 20 wettelijke verlofdagen
- 4 extra cao-dagen
- Reglementaire verletdag van 11 juli
- Extra verlof vanaf een bepaalde leeftijdscategorie
Aandacht voor vorming en opleiding
Aangename werkomgeving
- Gratis openbare parking
- Vlakbij de sfeervolle markt van Oudenaarde
- Cafetaria met verzorgde maaltijden aan personeelstarief
- Aandacht voor werk-privébalans
- Een dynamisch en motiverend werkklimaat met ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontplooiing
Heb je een vraag?
De kandidaturen (curriculum vitae + motivatie) kunnen worden ingediend tot uiterlijk donderdag 10 april 2025 om 23:59 via onze website www.azoudenaarde.be. Gebruik hiervoor ons online sollicitatieformulier. Bijkomende inlichtingen kunnen verkregen worden bij Steven Rogge, 055/33.66.33, Steven.Rogge@azoudenaarde.be.
Over deze vacature
Contactpersoon
Vragen over deze vacature? Aarzel niet en stel ze vandaag nog aan:
