Magazijnier Aankoopdienst
  • Functie: Administratie & FinanciĆ«n
  • Contract: Voltijdse Vervangingsovereenkomst
  • Arbeidsduur: Voltijds
  • Solliciteer tot: 25/01/2019
Functie

FUNCTIE INHOUD / TAAKINHOUD

Activiteiten en kerntaken

- Ontvangst van goederen
- Uitpakken en controleren van goederen
- Stockeren van goederen
- Opvolgen van bestellingen en herstellingen
- Daarnaast sta je ook in voor het stockbeheer en opvolging van de transporten.

Profiel


AANWERVINGSVOORWAARDEN

Kennis en minimale werkervaring

- Je bent houder van een diploma hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld
- Kennis en minimale werkervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt
- Je hebt praktische kennis van courante softwarepakketten, fax- en kopieerapparaten
- Je beheerst het Nederlands zowel gesproken als geschreven

Competenties en vaardigheden

- Zin voor verantwoordelijkheid
- Goede fysieke conditie
- Flexibel
- Zelfstandig kunnen werken
- Discreet, betrouwbaar en stipt
- Zin voor orde en netheid
- Sociaal vaardig
- Je beschikt over een rijbewijs B

Aanbod

ONS AANBOD

Vervangingsovereenkomst (38u/week)


Aantrekkelijke verloning
• Verloning volgens de ziekenhuisbarema’s (PC 330.01)
• Haard- en standplaatsvergoeding
• Eindejaarspremie
• Attractiviteitspremie
• Fietsvergoeding, woon-werkverkeer, gratis treinabonnement voor pendelaars (vlotte bereikbaarheid met openbaar vervoer, de wagen en de fiets)


Extralegale voordelen
• Gratis hospitalisatieverzekering vanaf de 7de maand in dienst (en voordelig tarief voor gezinsleden)
• Groepsverzekering
• Kortingen bij diverse handelaars
• Korting bij vakantiekampen
• Geschenkcheque bij huwelijk, wettelijk samenwonen en geboorte of adoptie


Vakantie
• 20 wettelijke verlofdagen
• 4 extra cao-dagen
• Reglementaire verletdag van 11 juli
• Extra verlof vanaf een bepaalde leeftijdscategorie


Aandacht voor vorming en opleiding


Aangename werkomgeving
• Glijdend uurrooster
• Gratis openbare parking
• Vlakbij de sfeervolle markt van Oudenaarde
• Cafetaria met verzorgde maaltijden aan personeelstarief
• Aandacht voor werk-privébalans
• Een dynamisch en motiverend werkklimaat met ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontplooiing

Vragen

De kandidaturen (curriculum vitae + motivatie) kunnen worden ingediend tot uiterlijk 25 januari 2019 via onze website www.azoudenaarde.be. Gebruik hiervoor ons online sollicitatieformulier.
Bijkomende inlichtingen kunnen verkregen worden bij Ronny Van Hoecke, dienstverantwoordelijke Aankoopdienst, 055/3366 76